Gratis verzending binnen Nederland bij een besteding vanaf €50 - - - Op werkdagen vòòr 16:00 besteld? Morgen in huis!
0
Winkelwagen
€ 0,00

Op deze pagina zijn veelvoorkomende vragen van onze klanten terug te vinden, met de daarbij behorende antwoorden. Staat uw vraag hier niet tussen? Geen probleem: stuur ons uw vraag toe per E-mail en we helpen u verder!

Algemene vragen over de Nut™

  1. Moet mijn bluetooth altijd aanstaan om de Nuttrackers te kunnen gebruiken? Nee, dit is niet noodzakelijk. Je kunt ook de bluetooth inschakelen op het moment dat je je waardevolle voorwerp kwijt bent, dan kan de app verbinding maken met de Nut en kan je alsnog je waardevolle voorwerp (zoals je sleutels) terugvinden.
  2. Gaat mijn telefoon snel leeg als ik de Nut app gebruik en mijn bluetooth continu heb aanstaan? Nee, dit is niet het geval. Je telefoon zal niet veel mee stroom gebruiken dan voorheen. Aangezien er in de Nut en in je telefoon Bluetooth 4.0 ingebouwd zit verbruikt het erg weinig stroom. Met eerdere Bluetooth versies ging het stroomverbruik wel omhoog, maar dankzij de nieuwe technologieen hoef je je hier geen zorgen meer om te maken.
  3. Mijn telefoon is niet meer verbonden met de Nut terwijl Bluetooth gewoon aanstaat, hoe kan dit? Dit kan verschillende oorzaken hebben. Allereerst kan het zijn dat je een ''appkiller'' op je telefoon geinstalleerd hebt. Deze apps kunnen de Nut app onbedoeld afsluiten waardoor het kan zijn dat de Nut disconnect. Ook kan het zijn dat je op je telefoon een bepaald energieschema hebt geactiveert. Sommige telefoons zetten bluetooth en internet automatisch uit als het scherm ook uit is, om stroom te besparen. Om dit te wijzigen dien je de handleiding van je toestel te raadplegen. Kom je er maar niet achter wat er fout gaat? Stuur ons gerust een e-mail!

Over ons

Contact

Inschrijven voor de nieuwsbrief




Aanmelden
Alle bedragen zijn  inclusief  BTW   

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten en de winkelervaring te verbeteren. We slaan geen persoonlijke gegevens op.